Forum www.przedszkoleunivesum27.fora.pl Strona Główna www.przedszkoleunivesum27.fora.pl
Przedszkole
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kilka porad i pomysłów ...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.przedszkoleunivesum27.fora.pl Strona Główna -> Pytania i porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SiemensVOL




Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:57, 20 Wrz 2008    Temat postu: Kilka porad i pomysłów ...

Na początek się przywitam, jestem SiemensVOL znany z uni 20 pl i na ogame międzynarodowym uni 15... w chwili obecnej zajmuje się rozwinięciem konta mojej dziewczyny o imieniu Ola, grającej u was w sojuszu jako "oktawia". Mam nadzieje ze będzie nam i wam z nią się dobrze współpracowało.

Jako gra mający jakieś tam małe doświadczenie proponuje:

Do sojuszu:
- wprowadzić wskaźnik rozwoju liczony co 24 lub więcej godzin wg wzoru:

ilość ptk aktualna - IPA
ilość ptk poprzedniego zestawienia - IPPZ
współczynnik rozwoju - WR

(IPA-IPPZ)*(IPA/IPPZ)=WR

i podawać go codziennie w wiadomościach do sojuszu albo chociaż najwyższy i najniższy

Dla graczy, szczególnie grających na floty:


ze swoich doświadczen ( na 3 uni mam 4 moony )wiem że:
kolejnośc zabudowy moona powinna wyglądac nastepujaco:
1. stacja ksiezycowa 1 lvl
2. fabryka robotów 1 lvl
3. fabryka robotów 2 lvl
4. stacja ksiezycowa 2 lvl
5. fabryka robotów 3 lvl
6. fabryka robotów 4 lvl
7. stacja ksiezycowa 3 lvl
8. fabryka robotów 5 lvl
9. fabryka robotów 6 lvl
10.stacja ksiezycowa 4 lvl

i tutaj trzeba sie chwilke zatrzymać i zadac sobie pytanie po co mi moon i czy grac będe agresywnie czy defensywnie

jezeli agresywnie to:

11. falanga 1 lvl
12. falanga 2 lvl
13. stacja ksiezycowa 5 lvl
14. falanga 3 lvl
15. falanga 4 lvl / lub teleporter 1 lvl ( 2 lvl teleportu pozwala na teleportowanie co pół godziny)
16. burzymy fabryke robotów
17. falanga 5 lvl
18. burzymy fabryke robotów
19. falanga 6 lvl

przy 6 lvl falangi nasze oczy obejmuja 26 układów w lewo + 36 układów w prawo z układem moona włącznie

jezeli natomiast defensywnie i chcecie robic obrone na moonie to:

11. stocznia 1 lvl
12. stocznia 2 lvl
13. stacja ksiezycowa 5 lvl
14. stocznia 3 lvl
15. stocznia 4 lvl

przy 4 lvl stoczni powinniscie zaczac budować obrone chociaz ja osobiście nie wierze w zadne bunkry
plusem jest fakt ze obrona na moonie pozwala na to zeby nie latały na Was same transporty (oraz obrony na moonie nie mozna zniszczyc rakietami /??/ )

w tym miejscu napisze jak nalezy majac moona robic FSy

z moona tylko i wyłącznie na PZ ( żadne z misja transport czy napadaj )
aby uchronic flotke przed namierzeniem na tzw PZ należy:
przed puszczeniem floty wypuscic 1 szt recyklera a nastepnie dopiero flote za 5-10 minut, jezeli WAS namierza to stracicie co najwyzej 1 recka a nie całą flotke.
Przed wykonaniem FSa nalezy sprawdzic PZ ( najlepiej puszczać na PZ niewidoczne tzn takie którego nie widac w podglądzie galaktyki )
jak sprawdzić czy taki PZ jest ??
bardzo łatwo wystarczy spróbowac puscic recka z misja zbieraj, jeżeli poleci to znaczy ze PZ jest i sprawa załatwiona

autorem poradnika o rozbudowie moona jest Deeppurple


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SiemensVOL dnia Sob 21:01, 20 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SiemensVOL




Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:05, 22 Wrz 2008    Temat postu:

Lekki Mysliwiec (LM) - tani i praktyczny statek, używany jako mięso armatnie, ginie w pierwszej kolejności przyjmujac na siebie wiekszosć obrażen, osłaniając tym samym cięższe jednostki. W dużych ilościach tworzy naprawde zabójcze formacje. Słaby przeciwko Krążownikom.

Ciężki mysliwiec (CM) - malo popularna jednostka, mocniejsza i silniejsza od LM'a, ale za to droższa i wolniejsza, nie znajduje zbytniego zastosowania w bitwach. Doświadczeni gracze posiadają je zazwyczaj w malej ilości. Ich głownym atutem wyrożniającym je od LM'ow jest normalna odporność na działa Krążowników.

Krążownik - jest statkiem wartym zainteresowania ponieważ jako jedyny (oprócz GŚ) potrafi w znacznym stopniu przeżedzic LM'y wroga. Tak więc jest dobry na mięso armatnie. Nieraz ich obecność przesądziła wynik walki. Każdy w swojej flocie powinnien posiadać zbliżoną ich ilość do ilości OW, jeżeli nie wiekszą. Optymalna ilosc Krążowników to przynajmniej 2x wiecej niż OW. Krążownik także dobrze wypada w niszczeniu WR (wyrzutni rakiet). Mimo to nie jest specjalnie dobry do niszczenia bunkrów, gdyż jego oslony i punkty strukturalne nie wytrzymują dość długo. Dodatkowym atutem tego statku jest szybkość. Jest on bowiem najszybszym statkiem bojowym jaki do tej pory pojawił się w ogame.
Cena w porównaniu do efektywności jest przyzwoita.

Okręt Wojenny (OW) - pospolicie zwane OWcami. Jednak niech nikogo nie zmyli ta nazwa ponieważ OW są najbardziej zabójczymi jednostkami w ogame. Pogrzebały one już niejedna wrogą flote i obrone. Każdy kto już mial doczyniania z OW wie że ich się nie ignoruje. Ow są pdstawą floty. To one zadają największe straty w szeregach wroga a do tego cena także nie jest wygórowana. Są one najpospolitszymi jednostakami w ogame. Ponieważ siła ataku, osłony, punkty strukturalne i szybkość OW jest naprawde przyzwoita. Do tego dochodzi jeszcze pojemność. OW w wiekszej ilości na swoich pokładach może przewieść naprawde spore ilości surowców. Tak wiec jego obecność jest niezastąpiona.
Od chwili pojawienia się w grze Pancernika, ma swojego śmiertelnego wroga w jego osobie.

Bombowiec - używany do rozbunkrowywania planet. Niezastąpiony podczas akcji odunkrowywania, ponieważ jako jedyny (oprócz GŚ) potrafi zniszczyć większość ilość dział naziemnych za jdnym razem. W walce z OW ma przewage jednak mała prędkość i wysoka cena sprawia, że Bombowce nie są praktyczne do szybkich działań przeciwko cudzym flotom. Posiadanie przynajmniej 100-u Bobowców jest niezastąpione i niejednokrotnie przechyla szale zniszczenia czyjegoś bunkra.

Niszczyciel - rzadko spotykana jednostka. W ogame nie znalazła praktycznego zastosowania. Wysoka cena (glownie w deuterze) prawie calkowicie wykluczyła jego oplacalność budowy i zastosowania. Mimo to RW które można zobaczyć przy użyciu Niszczyciela są napawde ładne. Glównym atutem Niszczyciela jest wysoka wytrzymałość i największe szanse w walce z GŚ. We flotach złożonych z kilku rodzajów jednostek Niszczyciel pada na samym końcu. Tak wiec dzięki temu niekiedy używany jest do niszczenia bunkrów. Ogolnie rzecz biorąc jest to jednostka dla osób które mają za dużo surowców, gdyż przez większość graczy Niszczyciele są uważane za strate surowców.

Pancernik - Statek używany w niszczeniu flot i w tym celu został wprowadzony. Potrafi za jednym zamachem zniszczyc kilka OWiec. W zupełności jednak nie nadaje sie do niszczenia obrony. Mała pojemność powoduje ze w przeciwieństwie do OW nie warto nim latac na ataki typu "grabieżca", chyba ze przeciwnik posiada dużą flote, w szczególności OW. Statek polecany wszystkim tym którzy planują złomować floty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.przedszkoleunivesum27.fora.pl Strona Główna -> Pytania i porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin